Krizové řízení

Krizové řízení není jen řízení v dobách nejhorších. Je to kontinuální proces nastavování vnitřních činností firmy s cílem eliminovat příípadná rizika, které jsou evidentní (např. zastupitelnost zaměstnanců). V dobách nejhorších lze sice řídit procesy, služby, výrobu, projekty a kvalitu tak, aby bylo toto období překlenuto s co nejmenšími ztrátami a zlepšil se výhled pro business plán, ale to není cíl. Cílem je naučit zaměstnance, jak se vypořádat s nastalou situací tak, aby byl dopad na firmu co nejmenší. Zlaté české přísloví říká "všechno zlé je pro něco dobré" a to se mi vždy potvrdilo. Když Vám odchází velmi dobrý zaměstnanec, není to důvod k panice. Je to dobrá příležitost jak pomocí nového zaměstnance dělat věci jinak. V mnoha případech i lépe. Hodně procesů ve firmách funguje velmi dobře a není důvod je měnit. 

 

Co se mnou získáte?

  • Nadhled pro Vaši firmu, protože nebudu zainteresován v zaběhnutém procesu
  • Společné vymýšlení cesty, jak realizovat Vaše představy 
  • Více informací o možných budoucích dopadech Vašich rozhodnutí
  • Cílenou podporu Vašich zákazníků v podobě dobré prezentace toho nejlepšího z Vaší firmy
  • Mohu uskutečňovat velmi neoblíbená rozhodnutí
  • Návrhy na ekonomicky životaschopné celky (např. divize)
  • Vypracování systematického přehledu ve Vaší obchodní činnosti, poukázaní na případné rezervy
  • Návrhy na zvýšení efektivity svých zaměstnanců
  • Otevření možností v čerpání financí z veřejných zdrojů
  • Začnu změstnance směřovat k uvažování s péčí řádného hospodáře, protože je to oboustaranně výhodné
  • Mohu Vám ukázat výhody a nevýhody jednotlivých modelů řízení (direktivní, učící, atp.)

Zaujaly Vás informace na této stránce? Napište mi, ozvu se Vám.